Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

Belvis 1-0 Taragoña (19-04-2009)

3 participantes

Ir abajo

Belvis 1-0 Taragoña (19-04-2009) Empty Belvis 1-0 Taragoña (19-04-2009)

Mensaje  Lucho Miér Abr 22, 2009 9:23 pm

CRÓNICA DA VOZ DE GALICIA


El Taragoña cayó en el feudo del Belvís (1-0) en un partido en el que los de Joaquín Miguens apenas inquietaron al guardameta local, salvo un par de acciones puntuales de Alberto al final del encuentro.

Taragoña: Iván, Toño, Manel, Penca, Lepe, Valentín, Teaio, Diego, Tembra, Alberto e Ita. También jugaron David, Yuli, Joaquín, Emilio y Ramón.



Esta sema nadie se dignou a escribir a crónica...
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Belvis 1-0 Taragoña (19-04-2009) Empty Re: Belvis 1-0 Taragoña (19-04-2009)

Mensaje  Penka Jue Abr 23, 2009 7:37 pm

Zepelin, esperaba a que ti abriras este tema para comentar, pero xa vexo que hai permisos para facelo.

Bueno, o partido co Belvís foi malo. Na primeira parte, o Belvís esperounos ben xuntiños á altura de medio campo dándonos a nós o balón. Con ese panorama, intentamos xogar o balón dende atrás, pero non o fixemos ben porque estuvemos moi parados e non nos movemos para facer algún desmarque para recibir o balón. Esto supoñía xogar en largo a maioría das veces. Neste tempo o Belvís tuvo dúas ocasións moi claras, unha acertou Iván e outra, logo dunha parede, o dianteiro foi só cara Iván e botou o balón fora. Todo parecía que o descanso fose cun empate a 0, eles erraron as ocasións e eu non me acordo de ter algunha clara. Pero cercado descando, unha cesión de cabeza errónea pola miña parte cara Iván acabou propiciando o gol do equipo contrario. Gran mazazo antes do descanso.
No segundo tempo, as cousas non foron moi diferentes, intentamos con algo máis de ganas facer algo xeitoso, pero non saíu, eles enviaron un balón ó pau que despois despexamos e dicir que nós tuvemos un man a man co porteiro que non fomos capaces de materializar. Penso que pouco máis hai. Un mal partido que acabou con derrota.

Penka


Volver arriba Ir abajo

Belvis 1-0 Taragoña (19-04-2009) Empty Re: Belvis 1-0 Taragoña (19-04-2009)

Mensaje  kasillas9 Vie Abr 24, 2009 12:02 am

Creo eu que pola miña parte o partido foi bastante malo,na miña opinion. Por ocasions eles so tiveron o gol(que nin sequera era ocasion de gol) e un par delas mais. Tou deacordo con Penca que tivemos moi estaticos e ningen viña a recibir ou se ofrecia tirando diagonais.........creo que foi un partido moi parado,pero pese a todo eu no ultimo minuto creo fallei un man a man que nos puido dar o empate,pero non foi asi.
Comentar tamen que o outro dia dixen que me temia o peor por ir a santiago contra un ekipo que se xogaba o desceno e temia a arbitraxe,pois ben decir que era un rapaz o que nos arbitrou moi xoven e creo particularmente que fixo unha moi boa actuacion se se equivocou fixo nos dous sentidos para nada interfireu no resultado moi ben.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Belvis 1-0 Taragoña (19-04-2009) Empty Re: Belvis 1-0 Taragoña (19-04-2009)

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.