Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

Levar a Milu a cena

5 participantes

Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Levar a Milu a cena

Mensaje  lepe Mar Mar 24, 2009 12:32 am

Sabido por todos e que este viernes esta convocada unha cena en santiago de xogadores.eu tomeime a libertad de invitar a Milu a cena xa que eu penso que a pesar de non xogar con nos e un membro activo da plantilla xa que entrena con nos ven ver todos os partidos e e corresponsal do club por medio do blog, pero el negouse decindo que el non era xogador para ir a cena, polo que pido que haber se entre todos intentamos con nosos comentarios facelo cambiar de opinion.

lepe


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Re: Levar a Milu a cena

Mensaje  Penka Mar Mar 24, 2009 1:40 pm

Ah, que este Viernes hai cena, acábome de enterar... que va é broma. Penso que pode ir Milú á cea sen problema, posto que é unha cea que organizamos os xogadoresn non é unha cea "oficial" do club, polo que o de non ser xogador da plantilla non vale. Zepelín, anímate e ven á cena, que esas prometen, e se estás invitado é para que veñas. Ademais, ainda que non teñas ficha, vas entrenar con nos e tamén axudas cos reportaxes gráficos, así acércate a Santiago Very Happy afro

Penka


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Participacion

Mensaje  lepe Mar Mar 24, 2009 7:32 pm

vamos ai que comentar pa que Milu se sinta xogador(entendo que non se sinta que esta fondon jajaja)e veña a cena e Ti Milu mira o que che din os compañeiros e apuntate

lepe


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Re: Levar a Milu a cena

Mensaje  Moncho Miér Mar 25, 2009 5:12 pm

Aproveito este espazo aberto sobre a cea do vindeiro venres para avisar que en principio eu non poderei asistir á susodita cea, por motivos de índole laboral, posto que teño que traballar tanto venres ata as 10 e media como o sábado pola maña. Agardo que o pasedes ben.
En canto ó tema de Milú eu non vexo ningún impedimento para que vaia á cea posto que non é unha cea do Taragoña senón máis ben unha cea de xojadores do Taragoña e costeada por estes mesmos polo que supoño que pode ir calqueira que esté integrado no grupo e penso que Milú é un destes xa que adestra con nosco cando pode e quere e entra no vestiario nos descansos e finales de partido coma un máis, polo que se non vai a cea é unicamente porque por algunha razón non lle apetece ou terá cousas mellores que facer( compromisos personales) que a xente que vive na inmigración ten que aproveitar o tempo que pasa na casa

Moncho


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Re: Levar a Milu a cena

Mensaje  kasillas9 Miér Mar 25, 2009 9:33 pm

A queimar santiago(asi se decia nos teus tempos). Como non vas a vir mono,se a tua escusa e que so e para o equipo,ti es o que nos fai as cronicas,nos ves ver, entrenar con nos,saes con nos que mais ten que ser......e se a escusa e que so e para os amigos do taragoña,,,,,,,,,,,,,a eso nin comentar non?
Animate,que pode pasar........que te emborraches e acabes nuha casiña con luces? Pois na pa eso ta Penca.........jeje,ou carro. Veña mono animate que vai ser como sempre cear algo e pa casiña(por se o len as mozas) e a durmir para tar fresco para a do sabado.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Re: Levar a Milu a cena

Mensaje  kasillas9 Jue Mar 26, 2009 9:31 pm

Quero corregir un dato do meu comentario anterior............e que cando digo que para eso ta penca ou carro refirome a que eles son os que levan coche case sempre e por iso nos van levar e traer sempre, non porque vaian ir eles de farra( que non pense mal a xente) disculpas se se malinterpretou. Por creto lucho estas apuntado a cea, e ti tamen Penca nada de escusas de que tas lesionado. Para cear non fai falla correr, a menos que queiras como di milu volver a cerrar as discos como en mallorca jeje
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Re: Levar a Milu a cena

Mensaje  lepe Jue Mar 26, 2009 11:01 pm

sisisis ahora intenta arreglalo kasillas jajaja

lepe


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Re: Levar a Milu a cena

Mensaje  Lucho Jue Mar 26, 2009 11:43 pm

En vaia follon te meteches meu fillo... pirat
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Re: Levar a Milu a cena

Mensaje  Penka Vie Mar 27, 2009 2:33 pm

Eh Casi, eu non tuven problemas co comentario, pero agradécese a corrección. Despois tiña pensado ir á cea antes da lesión (estuven movendo fíos para ese día) e vou ir á cea nunca puxen a excusa da lesión para non asistir á cea. Se non ía, era por outros motivos.
P.D. Se hai que cerrar algunha discoteca, cérrase e punto Very Happy

Penka


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty conseguido Milu ven a cena

Mensaje  lepe Vie Mar 27, 2009 8:28 pm

Bueno a horas antes da cena parece que conseguimos que milu se animara e viñera, a outra novidade e a presencia do capi nunha cena en santiago, bueno que sepas Penka que ahora tocache cerrar discotecas polos vellos tempos Very Happy, ahora si puntualizar que haber se a xente se anima porque facemos estas cenas ca intencion de ir todos asi que pa proxima haber se imos todos que non sera polo margen de tempo que se avisou,veña e os que vamos a pasalo ben jijiji

lepe


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Re: Levar a Milu a cena

Mensaje  Penka Sáb Mar 28, 2009 12:09 am

Está ben que veña zepelín. Para cerrar as discotecas farase o que se poda Evil or Very Mad

Penka


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Re: Levar a Milu a cena

Mensaje  Moncho Sáb Mar 28, 2009 12:44 am

veña a pasalo ben chavales

Moncho


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Re: Levar a Milu a cena

Mensaje  Moncho Sáb Mar 28, 2009 12:45 am

Pero o Saturday night que sexa relaxadinho a poder ser que domingo toca bregar

Moncho


Volver arriba Ir abajo

Levar a Milu a cena Empty Re: Levar a Milu a cena

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.