Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

Convocatoria para o partido fronte ao Ribeira. ( 21/02/10 )

2 participantes

Ir abajo

Convocatoria para o partido fronte ao Ribeira. ( 21/02/10 ) Empty Convocatoria para o partido fronte ao Ribeira. ( 21/02/10 )

Mensaje  kasillas9 Sáb Feb 20, 2010 3:05 am

Este encontro disputarase o sabado porque o Ribeira na casa permiteselle xogar ese día, os demáis non pero a eles si, cuestión de sorte supoño.
Para este encontro os dezaseis convocados por Joaquín Miguéns son os seguintes:

Porteiros: Yuli e Iván.

Defensas: Manel, Tembra, Chopo, Carro, Penca, Jorge e David ( xuveniles ).

Centrocampistas: Milú, David, Saborido, Rafa, Damián ( xuvenil ).

Dianteiros: Berto e Yosi ( duda ).


Baixas:


Bolicas: Lesionado

Lepe: Lesionado.

Teaio: Lesionado.

Ita: Lesionado.

Jonathan: Lesionado.


Comentar neste apartadoque faltan dous xogadores os cales por diferentes motivos non os puxen. O primeiro caso é o de Morrillo que non sei ben o que pasará con el, xa que se rumorea que non ten pensado volver por diferenzas co mister, pero como non o podo asegurar non o poño, eo segundo caso este xa máis claro, non teño pensado volvelo poñer como baixa xa que non ven entrenar dende xa fai moito tempo, e non teño noticias del.
Comentar que sempre se di que a temporada é moi longa, e parece un tópico, pero realmente agora estamolo a ver xa que o principio nadie dava un boto de confianza ós xuvenís ( cada un que faga autocrítica, e eu son un dos non confiaba neles ) e resulta que agora temos que botar man deles para poder facer a convocatoria, e incluso están a entrenar comnosco e son tantos como os xogadores do primeiro equipo.
Decir agora con respeto a este encontro que nos enfronta ao Ribeira que viaxamos sen nada que perder xa que o Ribeira eo claro favorito a gañar, ainda que sinceramente aposto a que si o Ribeira nos gaña, vaille costar e moito. Destacar a a baixa de Lepe para este encontro que na miña opinión será a que máis se note, xa que é un xogador que o vai dar todo sempre no campo. Asique nada a pelexar e a poñerlle as cousas difíciles ao lider.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Convocatoria para o partido fronte ao Ribeira. ( 21/02/10 ) Empty Re: Convocatoria para o partido fronte ao Ribeira. ( 21/02/10 )

Mensaje  Lucho Sáb Feb 20, 2010 4:49 pm

Auguro unha victoria na casa do lider (ainda que me joda axudar sen querer ó unión).

Como dixo Agüero, eu non lle voto unnha man a ninguen.
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.