Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

CLASIFICACIÓN FINAL

4 participantes

Ir abajo

CLASIFICACIÓN FINAL Empty CLASIFICACIÓN FINAL

Mensaje  Lucho Jue Mayo 07, 2009 9:02 pm

CLASIFICACIÓN FINAL 115



Pois o Ciudad B fixose co titulo finalmente, con máis problemas dos esperados nun principio.

Nos finalmente quintos, unha moi boa tempada. Felicidades compañeiros!!!
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

CLASIFICACIÓN FINAL Empty Re: CLASIFICACIÓN FINAL

Mensaje  kasillas9 Vie Mayo 08, 2009 12:57 am

A verdade e que non esperaba eu tampouco que o Cidade de Santiago sufrira tanto para gañala liga, eu ben pensei que xa kedaria resolta fai moitas xornadas. No descenso mais ou menos sintoo por todos pero viñase masticando varias xornadas atras os que ian descender,sintoo por eles. E nos ai acabamos de quintos empatados co Cordeiro na cuarta posicion, e invictos en toda temporada na casa. Creo que foi unha magoa non quedarnos nos con ese cuarto posto pero....creo que foi unha temporada bastante aceptable ao meu pensar.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

CLASIFICACIÓN FINAL Empty Re: CLASIFICACIÓN FINAL

Mensaje  lepe Dom Mayo 10, 2009 1:08 pm

enhoraboa o Cidade e sorte pos que decenderon po ano, eso si vendo a clasificacion teño a impresion que este equipo tiña que estar un pouco mais arriba pero bueno ahora non ai marcha atrs pa o ano intentaremolo.

lepe


Volver arriba Ir abajo

CLASIFICACIÓN FINAL Empty Re: CLASIFICACIÓN FINAL

Mensaje  kasillas9 Miér Mayo 20, 2009 12:33 am

Queria decir que me parece unha autentica "putada" (perdon pola expresion), que este ano da nosa liga baixen sete(creo),pareceme moi inxusto que un equipo que acaba na mitade da tabla teña que descender, non o vexo moi loxico e sintoo por alguns mais que por outros pero sintoo. Creo na miña opinion que algo deveria cambiar para que esto non poidese suceder porque eu non mo creo que sea posible,pero eo. Sinto por todos eles.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

CLASIFICACIÓN FINAL Empty Re: CLASIFICACIÓN FINAL

Mensaje  lepe Jue Mayo 21, 2009 12:00 am

estou de acordo casi deberia de haber uns criterios nas ligas pa que non poideran baixar tantos e moi inxunto que baixen tantos, e desexarlle sorte a todos po ano, e tampouco podo entender que solo ascenda un, a federacion deberia espabilar e empezar a facer as cousas ben,que esta todo mal organizado, tampouco se entende que un equipo poida estar en duas competicions a vez e ai que modificar todos os partidos pa que pasen 24horas son cousas iloxicas que solo pasan nesta delegacion e moi triste a verdad.

lepe


Volver arriba Ir abajo

CLASIFICACIÓN FINAL Empty Re: CLASIFICACIÓN FINAL

Mensaje  kasillas9 Jue Mayo 21, 2009 12:24 am

Estou de acordo en que so suba un pareceme un pouco chungo, tampouco digo de que suba todos pero si o primeiro e darlle unhas opcons ao segundo polo menos, creo na miña opinion que hai moitas cousas que cambiar na forma de organizar a liga e non digamos na do da copa eso xa,....
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

CLASIFICACIÓN FINAL Empty Re: CLASIFICACIÓN FINAL

Mensaje  lepe Jue Mayo 21, 2009 2:48 pm

si mdebia de subir 2 e promocionar o terceiro, ademais asi a liga seria mais competida asta o final xa que case todo o mundo competiria hasta o final e non como estes anos que na metade da liga quitando algun descenso eta todo decidido

lepe


Volver arriba Ir abajo

CLASIFICACIÓN FINAL Empty Re: CLASIFICACIÓN FINAL

Mensaje  Penka Lun Mayo 25, 2009 12:16 pm

Penso que a temporada foi moi boa, recordar que ó principio non pintaban moi ben as cousas, pero despois duns partidos moi bos, empezamos estar aí arriba, e estuvemos todo o ano nesas posicións, acabando nun 5 posto moi bo.
O que está mal é que baixen case a metade dos equipos da liga, eso non podería ser

Penka


Volver arriba Ir abajo

CLASIFICACIÓN FINAL Empty Re: CLASIFICACIÓN FINAL

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.