Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

Mellores goles

2 participantes

Ir abajo

Mellores goles Empty Mellores goles

Mensaje  Lucho Miér Abr 22, 2009 10:28 pm

Aquí tendes unha recopilación dos 50 mellores goles da historia, claramente nunca chove a gusto de todos e é moi dificil contentar a todos con so 50 goles, pero esta gustoume porque tiña moitos goles que eu non coñecía.

Gustoume especialmente o de Romario e o de Bergkamp pareceme unha obra de arte.

Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Mellores goles Empty Re: Mellores goles

Mensaje  kasillas9 Vie Mayo 01, 2009 3:39 am

Tou deacordo contigo pero a min tirame moito tamen o de Zidane(a morte con el) e despois a potencia de ronaldo ou a clase de Titi Henry..........pero amiña preferencia e como non para o fichaxe que lle pido a Superflorentino.............Slatan Ibraimovic que genio que clase,magoa que queden poucos xogadores asi.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Mellores goles Empty Re: Mellores goles

Mensaje  Lucho Vie Mayo 01, 2009 9:53 am

Hai un gol de Henry que non vexo nunca neste tipo de recopilacións e que me parece un dos mellores da historia. Esta no pico da area grande e dalle a bote pronto co exterior da bota collendo un efecto impresionante. Este tipo ten unha clase e unha categoria increibles, bueno, mellor dito tiña(ainda que ultimamente esta parecendose ó que era)
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Mellores goles Empty Re: Mellores goles

Mensaje  Lucho Lun Sep 14, 2009 9:01 pm

kasillas9 escribió:Tou deacordo contigo pero a min tirame moito tamen o de Zidane(a morte con el) e despois a potencia de ronaldo ou a clase de Titi Henry..........pero amiña preferencia e como non para o fichaxe que lle pido a Superflorentino.............Slatan Ibraimovic que genio que clase,magoa que queden poucos xogadores asi.

Mira con que comentario me encontro por aqui.... Very Happy
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Mellores goles Empty Re: Mellores goles

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.