Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

XORNADA 31

4 participantes

Ir abajo

XORNADA 31 Empty XORNADA 31

Mensaje  Lucho Lun Abr 13, 2009 8:39 pm

XORNADA 31 111

XORNADA 31 211
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

XORNADA 31 Empty Re: XORNADA 31

Mensaje  kasillas9 Lun Abr 13, 2009 10:39 pm

Eu apostei polo cidade sen medo a equivocarme......e creo que me tou arrepentindo jajaja estase a apretar a cousa mais do que eu esperaba. Agora non sei que decir se o escravitude cidade ou o abanqueiro que se ta aprobeitando dos resultados negativos dos de cabaeza. A verdade e que nesta segunda volta ningun dos tres primeiros logrou a victoria ante o Taragoña,vai ser que non somos tan malos o final..........
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

XORNADA 31 Empty Re: XORNADA 31

Mensaje  lepe Lun Abr 13, 2009 11:37 pm

a min o unico que me doe de ver a clasificacion que de non ser por tres tropezos estariamos ai, e non creo que se presente unha liga de tan pouco nivel coma esta

lepe


Volver arriba Ir abajo

XORNADA 31 Empty Re: XORNADA 31

Mensaje  Penka Mar Abr 14, 2009 4:06 pm

A verdade é que foi unha pena non tar aí arriba, a ver se conseguimos o cuarto posto.
Respeto á liga ta moi apretada, un punto e tres partidos... uf, a ver quen falla antes

Penka


Volver arriba Ir abajo

XORNADA 31 Empty Re: XORNADA 31

Mensaje  kasillas9 Miér Abr 15, 2009 9:16 pm

Iso e verdade capi lastima eses tropezos tontos que tivemos e empanadas mentais dalgun domingo pero agora xa ta non ai marxa atras e a pensar no cuarto posto, que creo que se nos din a principio de liga que iamos estar a estas alturas asi moitos non o creian.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

XORNADA 31 Empty Re: XORNADA 31

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.