Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

Altas e baixas temporada 2009-2010

4 participantes

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  lepe Miér Abr 01, 2009 9:31 pm

Dado que se acerca o final de campaña decidin crear este apartado para que a xente poña todo o que sepa referente altas e baixas para a proxima temporada, neste apartado apartado incluense xogadores, entrenador , directiva.

lepe


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty o campo de herba artificial

Mensaje  lepe Miér Abr 01, 2009 9:35 pm

Evidentemente neste apartado tamen podemos aproveitar para falar do campo de herba sintetica xa que formara parte da temporada 2009-2010 ou eso queremos pero quen sabe, ai vos queda participade.

lepe


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty o campo de herba artificial

Mensaje  Penka Miér Abr 01, 2009 10:06 pm

O do campo de herba ta por ver, oxalá o fixeran, pero de momento non ten moitas trazas. ¿Non terían que empezar a facelo xa? Mad

Penka


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  lepe Miér Abr 01, 2009 10:25 pm

si penka supostamente na pretemporada pasada xa estabamos a buscar campo porque iban a empezar cas obras pero xa ves vai chegar a proxima e imos seguir igual

lepe


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  Lucho Miér Abr 01, 2009 10:28 pm

Lepe, ¿non abres este fio para anunciar a tua retirada do futbol? bom rendeer


O do campo era visto, cousas dos funcionarios sempre van lentas..
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty A miña retirada

Mensaje  lepe Sáb Abr 04, 2009 3:23 pm

Bueno milu o da miña retirada era unha cousa cantada solo me ai que ver no campo jajaja pero espeño que veña acompañada da tua volta os terreos de xogo e non so como mero espectador, asi que aqui tes o lugar oportuno pas anuncialo

lepe


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  Lucho Sáb Abr 04, 2009 3:44 pm

lepe escribió:Bueno milu o da miña retirada era unha cousa cantada solo me ai que ver no campo jajaja pero espeño que veña acompañada da tua volta os terreos de xogo e non so como mero espectador, asi que aqui tes o lugar oportuno pas anuncialo


Eu xa non estou para ese trotes
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  Lucho Lun Abr 06, 2009 11:15 pm

Aqui unha mostra da calidad que vos perdedes

Altas e baixas temporada 2009-2010 B15c8f10


Nooooo, de vez en cando facía cousas como esta



Cool a Kasillas xa lle viña de lonxe Very Happy estaba empecinado en non aprobeitar os meus pases lol!
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  Penka Mar Abr 07, 2009 12:43 pm

Zepelin, pois hai que voltar para o ano, así dasnos mostras da túa calidade, como sae no vídeo. Supostamente, vas ter un campo de herba, anímate

Penka


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  kasillas9 Mar Abr 07, 2009 3:10 pm

Pois si que deve ser dificil dar pases largos e que corran os dianteiros ou os interiores sisi e mo complicado,por eso eres un xenio(no exilio)sisi.De todas formas espero poderche ir ver para o ano xogarno campo novo dando clases da tua "calidade". Non e coña (ou non) jaja espero que po ano to penses e se podes volvas,o mellor ainda che aprenden algo,jij. O que pasa e que se fan o campo novo ala che van as escusa de que taba sen canizar..........por certo no video non se ve ben osol que me dava de frente era terrorifico..jijijijijiji a mais a presion atmosferica era insoportable(quero dicir que sain o dia anterior)pero bueno eso eo normal non sei porque vos rides,ala agora xa tou triste,que eu falle non e a noticia senon que a enchufe non?
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  kasillas9 Mar Abr 07, 2009 3:14 pm

Por certo Lucho na foto que escollistes,para decir que ti tamen xogabas,non sei se sera a mais apropiada,porque hai vese que sae moita terra das tuas botas,non vaia a pensar a xente que lle deras a terra jajajajaja,eu non o pensara non non jijijijiji escacha botas.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  lepe Mar Abr 07, 2009 6:53 pm

Bueno o dito anuncio a tua volta po ano e deixate de dar rodeos e os demais animadevos, que opinades o mister seguira?e xogadores quen seguira quen deixara?seguira rial? veña a opinar

lepe


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  Lucho Mar Abr 07, 2009 8:18 pm

kasillas9 escribió:Por certo Lucho na foto que escollistes,para decir que ti tamen xogabas,non sei se sera a mais apropiada,porque hai vese que sae moita terra das tuas botas,non vaia a pensar a xente que lle deras a terra jajajajaja,eu non o pensara non non jijijijiji escacha botas.

Xa vexo que che costou pillar a coña da calidade....

Por certo, máis facil me parece correr pa diante e tirar dende calquer lado Laughing
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  kasillas9 Miér Abr 15, 2009 9:29 pm

Buenooooooooooooooooooooooo xa tamos co de sempre .......... eque eu so penso na porteria......bueno na porteria na moza no marisco............pero como no campo so teño a porteria.......pois a elo toma chupinaso.jajaja
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  lepe Lun Abr 27, 2009 10:40 pm

milu ainda non vin escrito que anunciabas a tua volta e vai sendo hora, ou que queres deixar pasar a copa para que solo se fale deso no vestuario jijiji

lepe


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  kasillas9 Mar Mayo 05, 2009 5:06 pm

Lepe, pois se ese e a sua idea oxala tarde ainda unhas semaniñas en anuncialo, eso significaria que chegamos moi lonxe na copa. E mira asi teriamos duas noticias boas a sua volta e que gañamos a copa.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  lepe Jue Mayo 07, 2009 2:58 pm

ponme o papel que eu firmo eso

lepe


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  Lucho Jue Mayo 07, 2009 8:51 pm

Non son máis que rumores infundados...
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  kasillas9 Vie Mayo 08, 2009 1:11 am

Pois seria unha magoa que te segiras estragando asi como o estas a facer,botando barrigola,botando cu,con esa papada que che esta saindo..............anda se ese son eu jajaja, veña que tes gañas e ti sabelo eos compañeiro desexamolo tamen xa o sabes e se non o sabes digocho eu. Se fai falla de verdade cho digo a miña ficha e tua. Despois pao ano fago eu as cronicas e poñoche a caldo jijiji. Veña animate xa sabes que ficha tes.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  Lucho Vie Mayo 08, 2009 8:29 pm

Pois onte, tomando algo polo cumplenaos de Ita (Felicidades Ita) saltaron duas noticias, bueno 1 noticia e outra medio noticia.

A primeira confirmada, é que Rial segue para o ano ó fronte da entidade, e a segunda semiconfirmada é que Miguéns seguirá sendo o entrenador.

Boa noticia esta última, saúdos.
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  lepe Dom Mayo 10, 2009 1:18 pm

gran noticia a de que o entrenador siga sen duda e dos que mais partido nos pode sacar e os mais novos que intenten aprender porque eu que tuben uns poucos e podovos asegurar que o dia que no teñades ides votar de menos entrenar da maneira que o facedes ahora tendeo por seguro, es i bos vota as broncas tende en conta que e por que sabe que podedes dar mais,e a todo isto Milu deixte de protagonismos que a presidencia xa esta clara asi que xa non vas de buque insignia de ningunha cantidatura asi que po ano a xogar co Taragoña.

lepe


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty A miña confirmacion

Mensaje  lepe Lun Mayo 11, 2009 8:34 pm

Bueno eu animo a todo o mundo que siga po ano que o confirme, eu son o primeiro en dar ese paso eque po ano conten conmigo,e decir ademais que me gustaria contar con todos os meus compañeiros xa que penso que temos un gran grupo tanto de compañerismo como para competir asi que a animarse outro ano mais.

lepe


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  kasillas9 Mar Mayo 12, 2009 12:14 am

Estou de acordo en que ogrupo e moi bo e averia que mantelo,pero creo que nos faceria ter un par de axudiñas mais de cara á proxima campaña que se aveciña ser moi dura e desputada, pero tamen moi bonita e competitiva. Mirando os equipos da proxima campaña(se che gusta competir e gañar)promete ser unha liga moi boa e con bastante nivel(a priori). Poe eso desexo que a xente siga de cara a proxima campaña e animo tamen a que se sumen o carro novos xogadores que aporten algo o equipo(Milu) e compañia.
Espero con respecto a este ultimo que se sume o carro e se una a este grupo de inde nuca se deveu ir.Espero que se lle pasen as duvidas e se una a nos,xa que nos aportaria moito tanto como futbolista como persoa(pouco como el). Asique animo Lucho, xa que pedias partidos desputados e querias saltar a un campo para disfrutar e competir aqui tes esta liga que se aveciña divertida.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  lepe Mar Mayo 12, 2009 12:46 am

Bueno kasillas tampouco e aliga de primeira division que recordoche que correwndo e peleando gañamoslle a calquera, caso lamela por exemplo.

lepe


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  kasillas9 Mar Mayo 12, 2009 5:17 pm

Perdoa pero vendo algun dos xoagores que hai en primeira division.....deixame que dubide se algun dos que van estar en segunda rexional no poderia estar entre eles. Caso Faubert,Albelda e algun mais se poderia decir....
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Altas e baixas temporada 2009-2010 Empty Re: Altas e baixas temporada 2009-2010

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.