Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

Convocatoria e alineación Taragoña - Velacruz (22-03-09)

2 participantes

Ir abajo

Convocatoria e alineación Taragoña - Velacruz (22-03-09) Empty Convocatoria e alineación Taragoña - Velacruz (22-03-09)

Mensaje  Lucho Sáb Mar 21, 2009 5:24 pm

Ó vir dous partidos tan xuntos non nos dou tempo a poñer as vosas opinions. A convocatoria está feita, e con bastantes polémicas.

A primeria, e para min, a máis sangrante é a ausencia de Chakar na convocatoria,¿por qué? ¿é un castigo por non ir ó partido do Xoves? para quen non o sepa, Chakar veu unha cartulina amarilla no partido anterior e en teoría cumplia ciclo. O Domingo xa lle dixeron que non podría xogar, o Martes foi entrenar e deixaronno fora da convocatoría, entón el fixo plans, e despois o día antes do partido recibeu a chamada para comunicarlle que non estaba sancionado e el dixo que xa tiña plans e que non podía ir, para min o máis normal do mundo.

¿De quen é a culpa?, eu non o sei, pode ser do club ou de ninguén, pero o único seguro é que do xogador non. Si a tarxeta non foi reflexada na acta arbitral, ¿quen debería mirar iso? (todos sabemos quen) e se foi un fallo ou ausencia de sancións por parte do comité a culpa non é de nadie. Asi que para min é un castigo totalmente inxusto e Chakar debería estar nesa convocatoria.

Houbo máis xogadores que faltaron ó partido do Xoves e agora aparecen nesta convocatoria...

en canto ó partido esta sería a miña alineación:


Iván (non sei si lle toca a el, pero calquera dos dous me da confianza total)

Carro--------Penka---------Pedro--------Lepe

Morrillo

Teaio-----------------------------Toño

Valentín

Kasillas----------Ita


Así teriamos recambio para a linea dianteira e medio campo (Moncho e Chakar(eu si o convocaria) e Tembra para pasar a Lepe para o interior)
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Convocatoria e alineación Taragoña - Velacruz (22-03-09) Empty Re: Convocatoria e alineación Taragoña - Velacruz (22-03-09)

Mensaje  kasillas9 Dom Mar 22, 2009 3:20 pm

Teño claro que eu a alineación non a bou poñer porque para iso xa temos quen o faga, ademais non podo opinar cando eu tamén estou dentro do grupo porque seguramente seria pouco obxetivo,si o faceria se eu tivese sancionado ou non puidese xogar. So digo que eu a Ramón o poñeria sempre,porque para min e unha persoa que se sacrifica moito polo equipo e non lle importa xogar en calquera posicion,danos moito aire a hora de botar unha man cando defendemos,a miña opinion.
En canto o de Chakar,eu tamen o levaría,si,pero non creo se fora por non vir o xoves xogar non,porque se non mais xente se caeria da convocatoria. A culpa non foi sua, a el kitaronlle a tarxeta e como calquera pensa que ta sancionado,nadie a comprobou......
Eu en outra ocasion ( Compromiso,Moralidad e Compañerismo) xa comentei a miña opinion sobre non vir entrenar cando non se pode ou kere. Non creo que o entrenador teña a culpa,xa que el non e adivino para saber se as desculpas que poñemos son verdadeiras ou non. Poe eso tamen a culpa en parte tamen e nosa na miña iponion.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Convocatoria e alineación Taragoña - Velacruz (22-03-09) Empty Re: Convocatoria e alineación Taragoña - Velacruz (22-03-09)

Mensaje  Lucho Dom Mar 22, 2009 4:14 pm

Vou explicar un pouco a miña alineación:

Primeiro tiña claro o esquema de xogo, quería empezar con dous dianteiros (para min sempre 4 defensas mellor que 5) entón quedabama con catro homes para medio campo.

A elección na dianteira ven dada polas caracteristicas dos xogadores que temos, Kasillas para min é un fixo (é o home máis resolutivo que temos), entón o amopañante que para min máis pode aportar e complementarse con kasillas é Ita (un dianteiro corpulento que aguanta o balón de cara con outro rápido qeu busca os espacios)

No medio campo a Valentin teño como fixo, e Morrillo é o mellor medio centro defensivo que temos, para as bandas Teaio dame máis profundidade e esta vez decidin poñer a Toño porque creo que se merece ser titular (entrena todolos días e pode aportar desborde co regate)

Na segunda parte teria pensado quitar a Ita, Carro e Toño poñendo a Ramón, Tembra e Chakar, pasariamos a xogar cun 4-3-3 con teaio e Tembra de laterais, pasaria a un medio do campo con Morrillo, Valentin e Chakar e o tridente arriba con Lepe pola esquerda, Ramon pola dereita e Kasillas arriba.


Con todolos homes dispoñibles temos varias alternatiivas de xogo e poderiamos ir variando cada sema para darlle oportunidades a todos máis ou menos como fai Guardiola Very Happy

Espero que nadie se tome esto mal. Saúdos
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Convocatoria e alineación Taragoña - Velacruz (22-03-09) Empty Re: Convocatoria e alineación Taragoña - Velacruz (22-03-09)

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.