Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

¿Catro ou cinco defensas?

+2
Penka
Lucho
6 participantes

Ir abajo

¿Con que esquema xogariades no Taragoña?

¿Catro ou cinco defensas? Vote_lcap17%¿Catro ou cinco defensas? Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
¿Catro ou cinco defensas? Vote_lcap33%¿Catro ou cinco defensas? Vote_rcap 33% 
[ 2 ]
¿Catro ou cinco defensas? Vote_lcap17%¿Catro ou cinco defensas? Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
¿Catro ou cinco defensas? Vote_lcap17%¿Catro ou cinco defensas? Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
¿Catro ou cinco defensas? Vote_lcap16%¿Catro ou cinco defensas? Vote_rcap 16% 
[ 1 ]
¿Catro ou cinco defensas? Vote_lcap0%¿Catro ou cinco defensas? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
¿Catro ou cinco defensas? Vote_lcap0%¿Catro ou cinco defensas? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
¿Catro ou cinco defensas? Vote_lcap0%¿Catro ou cinco defensas? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Votos Totales : 6
 
 

¿Catro ou cinco defensas? Empty ¿Catro ou cinco defensas?

Mensaje  Lucho Vie Mar 06, 2009 12:03 am

Pois, despois da polémica suscitada estos días pola táctica que debería usar o equipo, plantexo aquí a enquisa para ver que esquema vos gustaría usar.

A parte de votar na enquisa, poñede os motivos da vosa elección respondendo a este post.

Saúdos
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Catro ou cinco defensas? Empty ¿Catro ou cinco defensas?

Mensaje  Penka Vie Mar 06, 2009 2:14 am

Bueno, o motivo da miña elección por este esquema de xogo (3-5-2) é porque me parece un esquema adecuado para ter o equipo equilibrado, tanto para conseguir un bo ataque e unha boa defensa. Ademais, estaria moi reforzado o medio do campo, co que as axudas entre os xogadores serían moi boas e máis fácil de chegar, permitindo ter xente para atacar cando fixera falta bounce Twisted Evil


Última edición por Penka el Vie Mar 06, 2009 2:36 am, editado 1 vez

Penka


Volver arriba Ir abajo

¿Catro ou cinco defensas? Empty Re: ¿Catro ou cinco defensas?

Mensaje  Lucho Vie Mar 06, 2009 2:19 am

Penka escribió:Bueno, o motivo da miña elección por este esquema de xogo é porque me parece un esquema adecuado para ter o equipo equilibrado, tanto para conseguir un bo ataque e unha boa defensa. Ademais, estaria moi reforzado o medio do campo, co que as axudas entre os xogadores serían moi boas e máis fácil de chegar, permitindo ter xente para atacar cando fixera falta bounce Twisted Evil


Pon que esquema escollestes que cando haxa varios votos non sabremos a que esquema te refires jeje.

Eu escollin o 4-3-3 pois creo que realmente non temos defensas con caracteristicas necesarias para xogar con 3 defensas, e claramente para min 5 defensas son moitos. Eu creo que co 4-3-3 teriamos un equilibro perfecto.

Por certo preparadevos para facer de entrenadores que dentro de pouco crearei os post para que cada un colgue a alineación que faría para o partido.

Espero que tomedes parte activa.


Saudos
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Catro ou cinco defensas? Empty Táctica

Mensaje  Moncho Vie Mar 06, 2009 11:49 am

A cuestión do sistema, a min non me parece tan transcendental, e este debe variar en función do partido, dos xogadores dos que se dispoña... así, hai partidos nos que xogar con 4 defensas e adecuado e outros nos que non o é tanto. outro factor determinante son os xogadores dispoñibles, así por exemplo e sen pretender faltarlle a nadie o respeto (teñolle aprezo a todos os meus compañeiros) unha defensa de 4 defensas con Teaio e Lepe de laterais, por moi ofensivo que se pretenda ser sería un suicidio, xa que son homes cunha grande proxección ofensiva e poderiamos ter moitos problemas se o equipo rival decide explotar esto.
Por ese mesmo motivo digo que o noso equipo poucas veces xoga con 5 defensas, xa que normalmente Teaio é un atacante máis, proba delo é que normalmente o xogador de medio campo que xoga en banda dereita(polo menos cando xogo eu) ten a premisa no xogo de ataque de irse para o centro tentando levar ó lateral contrario con el deixando un pasillo para a entrada de Diego e inda que este é un portento físico, hai ocasións nos que non lle da tempo a replegar en defensa e para contrarrestar esto un dos centrais bascula sempre cara esta banda para conseguir un equilibrio defensivo.
O sistema non deixa de ser un punto de partida e para min non é o parametro táctico máis determinante nun equipo, outros aspectos como se se xoga en repliegue ou se se presiona onde se situa esa presión e como se realiza onde se situa ese repliegue, que se fai en posesión, se se busca o xogo directo se se "intenta" xogar máis combinativo...
Por último sinalar que temos un adestrador que sabe moito de fútbol, coñece á perfección a categoría e os equipos que están nela e o máis importante coñecenos moiben a todos cas nosas virtudes e defectos. E eu que xa tiven demasiados adestradores para comparar teño que dicir que non vos ides atopar con moitos adestradores (e menos a este nivel) que adestre cun sentido táctico, por non decir que adestre tácticamente ( xogar unha pachanga sen máis non é un adestramento táctico), un adestrador que adestre a táctica operativa de equipo para cada partido e un adestrador que sepa medianamente plasmar unha idea táctica mediante exercicios. Esto para os que levades moito tempo con este adestrador parecevos normal, non lle dades importancia e incluso o despreciades( non ó adestrador senón os adestramentos) cando non o teñades daredesvos conta da sua importancia e o que marca a diferencia.
Bueno a todo aquel que lera toda esta parrafada ata o final, pídolle disculpas por extenderme tanto e citando a Lepe " é unha mera opinión". Saúdos a todos

Moncho


Volver arriba Ir abajo

¿Catro ou cinco defensas? Empty Re: ¿Catro ou cinco defensas?

Mensaje  Lucho Vie Mar 06, 2009 2:57 pm

Moncho escribió:A cuestión do sistema, a min non me parece tan transcendental, e este debe variar en función do partido, dos xogadores dos que se dispoña... así, hai partidos nos que xogar con 4 defensas e adecuado e outros nos que non o é tanto. outro factor determinante son os xogadores dispoñibles, así por exemplo e sen pretender faltarlle a nadie o respeto (teñolle aprezo a todos os meus compañeiros) unha defensa de 4 defensas con Teaio e Lepe de laterais, por moi ofensivo que se pretenda ser sería un suicidio, xa que son homes cunha grande proxección ofensiva e poderiamos ter moitos problemas se o equipo rival decide explotar esto.
Por ese mesmo motivo digo que o noso equipo poucas veces xoga con 5 defensas, xa que normalmente Teaio é un atacante máis, proba delo é que normalmente o xogador de medio campo que xoga en banda dereita(polo menos cando xogo eu) ten a premisa no xogo de ataque de irse para o centro tentando levar ó lateral contrario con el deixando un pasillo para a entrada de Diego e inda que este é un portento físico, hai ocasións nos que non lle da tempo a replegar en defensa e para contrarrestar esto un dos centrais bascula sempre cara esta banda para conseguir un equilibrio defensivo.
O sistema non deixa de ser un punto de partida e para min non é o parametro táctico máis determinante nun equipo, outros aspectos como se se xoga en repliegue ou se se presiona onde se situa esa presión e como se realiza onde se situa ese repliegue, que se fai en posesión, se se busca o xogo directo se se "intenta" xogar máis combinativo...
Por último sinalar que temos un adestrador que sabe moito de fútbol, coñece á perfección a categoría e os equipos que están nela e o máis importante coñecenos moiben a todos cas nosas virtudes e defectos. E eu que xa tiven demasiados adestradores para comparar teño que dicir que non vos ides atopar con moitos adestradores (e menos a este nivel) que adestre cun sentido táctico, por non decir que adestre tácticamente ( xogar unha pachanga sen máis non é un adestramento táctico), un adestrador que adestre a táctica operativa de equipo para cada partido e un adestrador que sepa medianamente plasmar unha idea táctica mediante exercicios. Esto para os que levades moito tempo con este adestrador parecevos normal, non lle dades importancia e incluso o despreciades( non ó adestrador senón os adestramentos) cando non o teñades daredesvos conta da sua importancia e o que marca a diferencia.
Bueno a todo aquel que lera toda esta parrafada ata o final, pídolle disculpas por extenderme tanto e citando a Lepe " é unha mera opinión". Saúdos a todos


Todos sabemos da sabiduría de Miguens, xa o dixen sempre que para min é o entrenador que máis sabe de toda a liga con diferencia e que podía estar entrenando moito máis arriba. Pero creo que segue pensando demasiado nos rivais e non no seu propio equipo. Non sempre se debe confeccionar a alineación e o esquema dependendo contra quen se xoga.
O meu pensamento é sempre primeiro confeccionar o equipo para potenciar as nosas cualidades e non facelo primeiro para debilitar as dos rivais que, para min, é o que fai o noso mister (primeiro que non nos fagan dano, e se podemos, facer nós dano). Por poñer un exemplo non moi lonxano, este fin de semá pasado contra o Abanqueiro, sacrificando a Valentín perseguindo a Sa.

A enquisa está feita para saber con que esquema habitual xogaríades vós, é normal que en certos partidos puntuais se varie ese esquema. Xa estiven pensando nun apartado donde poidades poñer cada un a alineación que faría para o seguinte partido.

Veña Moncho non sexas tan galego e vota por un sistema Very Happy
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Catro ou cinco defensas? Empty esquema do equipo

Mensaje  lepe Dom Mar 08, 2009 1:11 am

o do esquema e unha cousa complicada, lebamos moitos anos xogando con tres centrales e dounos resultado moito tempo, pero eu penso que ai que ir un pouco mais ala e intentar ser un pouco mis ofensivos e ter mais pegada arriba e por eso opino que o 4-4-2 e o mellore esquema posible.Que conste que coincido medianamente co que dixo Ramon de que depende do partido pero que sea so contadas veces e vamos a tomar riesgos e que sean os demais equipos os que se preocupen de nos, e vamos a xogar que nos tamen sabemos.
Respeto o entrenador totalemnte dacordo con Ramon sin duda o mellor entrenador co que coincidin, tamen tuben uns poucos e os conceptos tacticos nadie os traballo como el, e ten moito merito sacarlle o partido que se lle sacou a este equipo todos estes anos.

lepe


Volver arriba Ir abajo

¿Catro ou cinco defensas? Empty Catro ou cindo defensas?

Mensaje  Penka Dom Mar 08, 2009 4:59 pm

Está claro que dependendo do partido, ás veces un esquema hai que modificalo, pero referímonos a un punto de partida do equipo ou que esquema se practicaría máis no entreno. Despois, cada partido é un mundo.
Respeto ó entrenador, me parece que está claro que é o que máis sabe e mellor que podemos ter, non hai dúbida ningunha

Penka


Volver arriba Ir abajo

¿Catro ou cinco defensas? Empty Re: ¿Catro ou cinco defensas?

Mensaje  Pedro Vie Mar 13, 2009 2:28 am

No que atinxe o tema este dos sístemas é difícil chegar a un acordo, porque como se adoita dicir: de fúbol todo o mundo sabe (ou pensamos que sabemos), e todo o mundo pode opinar.
Estou totalmente dacordo cos comentarios que fixo Monchinho respecto a que a elección dun sístema é tan só un medio para conseguir un fin, e hai moitos factores que interveñen nesta elección: fúbol combinativo vs fúbol directo, lugar no que se vai situar a liña de presión, xogadores dos que se dispón...
Partindo desa premisa, cóntovos que xa fai uns anos, aló polo 2002 con 22 ou 23 aniños, estiven "xogando a ser adestrador" no C.D. Dodro, unha tempada dos xuvenis, que por certo, tiña bastante bos xogadores, quizaís un chisco inconstantes e inestables como equipo (igual isto era unha proxección da personalidade do adestrador), como mostra dicir que ó Escravitude, rival do Taragoña na final da copa do Sar, metémolle un bó repaso de 4-0, que non sabían moi ben por onde lle caían, e na segunda tempada levaba os xuvenis e os senio de 3ª rexional...despois desta introducción, vou o gran.
Nesa época o sístema de base que empregabamos era o 4-2-3-1, e nalgunha ocasión o 4-1-4-1 (aínda que este sístema se o partido se ía a un intercambio de golpes propiciaba a ruptura do equipo en 5 que atacaban e 5 que defendían,ca conseguinte perda de control sobre a situación), dependendo de si queríamos apretar a saída do balón a altura dos medios centros, ou se retrasabamos a liña de presión e tentabamos arroupar un chisco máis a liña defensiva. O porque da miña elección radicaba en que na miña opinión os partidos gañanse no centro do campo, aínda que o máis vistoso e meter goles, e moitos equipos priman a faceta defensiva, a chicha está no centro do campo, onde se xera o xogo, onde se destrúe.
Con cinco centrocampistas escalonados xeranse unhas liñas de pase axeitadas para poder circular a pelota sen ser un equipo demasiado dotado técnicamente, e poder levar o balón a zonas perigosas. Nos o que tentabamos era xerar unha ou dúas paredes en medio campo é logo poñer o balón as costas dos laterais para a chegada dos interiores, que se tentaba que fosen tipos rápidos, para poñer balóns a área e chegar con tres xogadores o remate, e con algúns a zonas de rexeitamento.
Non me lio máis, criticade as miñas palabras e así xeramos máis debate.
Pd.Non era eu un Cruiff nin moito menos, pero a experiencia tivo aspectos positivos e outros non tanto, sobre todo as pedras no zapato que nos poñía a nosa propia directiva. No actual plantel do Taragoña hai xogadores ós que eu "adestrei": Toño, Valentín e Diego Chakar, que seguramente me poñeran podre jejeje

Pedro


Volver arriba Ir abajo

¿Catro ou cinco defensas? Empty Re: ¿Catro ou cinco defensas?

Mensaje  Lucho Vie Mar 13, 2009 12:53 pm

Benvido ó foro Pedrinho.

En canto as tuas palabras, é verdade todo o que decides de que o importante é a actitude e os aspectos da presión e todo iso. Pero o que está claro é que hai que salir cun esquema (non van a sair os xogadores por donde queiran) e hai esquemas axeitados para un tipo de xogo máis que outros. E vendo o esquema co que se sae, podese intuir a maneira de xogar que pretende o equipo.

Esta claro que si saes con 5-4-1 o prioritario que busca o entrenador é que non lle fagan dano atrás, e si sae cun 4-3-3 a intención e facer dano e presionar arriba.

Pero bueno como hai que sair cun esquema, eso é o que pregunto.¿con que esquema sairiades da caseta?
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Catro ou cinco defensas? Empty Re: ¿Catro ou cinco defensas?

Mensaje  Lucho Mar Mar 17, 2009 9:55 pm

kasillas9 escribió:Na miña opinion eso de sair dunha maneira ou de outra e moi relativo e non creo que sea o mallor problema,para elixir esquema dependese do equipo contrario,xogadores despoñibles..........eso varia moito. Eu persoalmente elixixiria 3-5-2(equivoqueime e puxen 3-4-3,son un desastre). Pero este esquema non varia moito do que xogamos case sempre,5-4-1,porque os dous laterais que temos teñen practicamente liberdade para subir. Pero bueno penso que o mais importante non e a táctica a utilizar se non como a desenvolves. A min persoalmente gustariame tar rodeado de de mais xogadores ós domingos pero o mellor con levar dez metros a presión para adiante chegaria e a xente taria mais xunta a hora de presionar,non sei.


A ver si aprendemos a escribir donde é. Cando estas dentro para responder ó que digo eu hai que darlle a postreplay non a new topic
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Catro ou cinco defensas? Empty Re: ¿Catro ou cinco defensas?

Mensaje  kasillas9 Miér Mar 18, 2009 11:37 pm

Jopetas e que e mo chungo pa min,sinto.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

¿Catro ou cinco defensas? Empty Re: ¿Catro ou cinco defensas?

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.