Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

Taragoña 1-2 Lampón

3 participantes

Ir abajo

Taragoña 1-2 Lampón Empty Taragoña 1-2 Lampón

Mensaje  Lucho Jue Ago 19, 2010 4:23 pm

Ante a ausencia de partido no fin de semá, Joaquin Miguens concertou un partido entre semá para seguir afinando o equipo de cara a primeira xornada de Liga (fronte o Brión na Lomba o día 5 de setembro).

Típico partido de pretempada o que se disputou, probas e carrusel de cambios. Probouse esta vez cun esquema de 5 defensas, 4 medios e un unico punta.

Pronto se adiantou o Taragoña cunha falta directa ó borde da área.

Ainda asi, o equipo non acaba de funcionar ben e segue a ter problemas á hora de sacar o balón xogado.

Como sempre, a entrega dos xogadores foi a mellor e so falta pulir algunhas cousas para que empece a carburar como debe.

A segunda parte baixouse un pouco o ritmo, e esto, aprobeitouno o Lampón para dar a volta ó partido. Primeiro cun erro en defensa, cunha perdida dentro da área e cun penalti bastante riguroso.

Así pasou a primeira derrota da pretempada, pero que tampouco preocupa en demasia.

Agora á espera do seguinte partido, último xa antes de comenzar a Liga.
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 1-2 Lampón Empty Re: Taragoña 1-2 Lampón

Mensaje  kasillas9 Vie Ago 20, 2010 1:44 am

Creo que dos partidos que levamos ata agora, foi o máis frouxo. Non me refiro a nivel de entrega nin sacrificio, que neso confio plenamente nos meus compañeiros, senon a hora de sacalo balón de atrás, creo que temos bastante problemas. Pero non é o único, senon que creo que detectei dous erros graves máis, que obviamente non os vou decir aquí. Pero pra iso están estes partidos, para correxir erros. Aquí non pasa na por perder, o importante é conseguir o mínimo de erros posibles para o comenzo da Liga, se non os tivesemos non estaríamos no Taragoña.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 1-2 Lampón Empty Re: Taragoña 1-2 Lampón

Mensaje  lepe Lun Ago 23, 2010 3:06 pm

O partido baixo o meu punto de vista, non e que fora dos mais frouxos,senon que xogamos contra o equipo de mais nivel dos que nos encontramos ata agora,e si pode ser que teñamos un problema a hora de sacar o balon,pero tamen hay que ter en conta que neste partido faltaba Valentin,e notase e moito e segundo que hasta este partido Teaio non xogou e atras para sacar o balon dalle un plus o equipo por que por esa zona tiñamos moitos problemas.Eso si teñoi moitas dudas de que este equipo empeze xogando a liga con defensa de 4 porque eu creo que o mster sabendo o nivbel dos primeiros partidos acabara con defensa de 3,pero verase.
E por ultimno tamen ter en conta que ata o dia de hoxe o entrenador non probou o seu once
tipo,nunca coincidiron no campo os once xogadores que el ten pensado sacar de inicio na malloria dos partidos(ou eso creo eu porque eu tampocuco sei que once vaia sacar),e ademais hai que ver como mse defenden os xogadores xogando todo o partido e non entrando es salindo hay vaise medir o nivel se nas segundas partes estas mais fuerte que o rival .... de momento son probaturas para o dia 5 hay empezartemos a sacar conclusions reales e esperemos que boas.

lepe


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 1-2 Lampón Empty Re: Taragoña 1-2 Lampón

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.