Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

¿Quen gañará a liga?

5 participantes

Ir abajo

¿Que equipo será campeón da Liga 08-09?

¿Quen gañará a liga? Vote_lcap83%¿Quen gañará a liga? Vote_rcap 83% 
[ 5 ]
¿Quen gañará a liga? Vote_lcap17%¿Quen gañará a liga? Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
 
Votos Totales : 6
 
 

¿Quen gañará a liga? Empty ¿Quen gañará a liga?

Mensaje  Lucho Sáb Mar 14, 2009 1:03 pm

A gran pregunta do millón, para min non ten ningunha dubida o barsa gañará a liga de calle.
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a liga? Empty Re: ¿Quen gañará a liga?

Mensaje  Lucho Mar Mar 17, 2009 12:12 am

Ese voto para o Madrid é de kasillas fixo, non te escondas cobarde Twisted Evil
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a liga? Empty ¿Quen gañará a liga?

Mensaje  Penka Mar Mar 17, 2009 12:43 pm

Eu penso que o Barsa, o motivo, porque está xogando moi ben e non ten pinta de flaquear No

Penka


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a liga? Empty Re: ¿Quen gañará a liga?

Mensaje  Lucho Mar Mar 17, 2009 9:59 pm

kasillas9 escribió:Non me escondo nunca,e a liga gañaraa o madrid sen dúvida ningunha. Creo que o xogo do barça pegou un gran baixon e o do madrid sege igual(de mal) pero hai ta e gañaraaa.jejejeje : lol!

lepe escribió: sabes que eu tamen son do madrid kasi, pero tes que recoñecer que o barsa teno que facer moi mal para non ganar esta liga, tubemos suerte estes 2 anos pero a terceira vai a vencida e po barsa.

A ver se lle damos a postreplay non a newtopic que non é tan complicado..
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a liga? Empty Re: ¿Quen gañará a liga?

Mensaje  Moncho Miér Mar 18, 2009 3:32 pm

Penso eu que non hai color e o BarÇa que xa pasou ese mal momento do que fala Kasillas e gañará a liga, so hai que analizar as sensacións que da ver un partido dun ou doutro equipo (independentemente das diferentes inclinacións persoais). Inda que o Madrid non creo que llo vaia a poñer moi fácil e máis agora que foi eliminado en Champions e postos a comentar 6 puntos non son tanta distancia polo que queda un tramo final de liga a morte e se o BarÇa se relaxa o Madrid vai estar ahí.

Moncho


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a liga? Empty Re: ¿Quen gañará a liga?

Mensaje  deivit Dom Abr 05, 2009 2:22 am

acabo de ver os partidos do barsa e o do madri en malaga e creo q non fai falta comentar nada, se o barsa perde esta liga en favor do madri e mellor q se pasen o tenis porq o madri non xoga a nada son peores q nos q non lle damos a un cabaso
deivit
deivit


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a liga? Empty Re: ¿Quen gañará a liga?

Mensaje  kasillas9 Dom Abr 05, 2009 12:22 pm

Mira David estamos ante un Barca que esta arrasando todolos rexistros que hai na liga(goles a favor,xogo desplegado,victorias...) e resulta que miramos detras e vemos a ese equipo tan malo a seis puntos e pendiente de xogar no Bernabeu(que pode perder ali),pois enton a miña pregunta enton e......¿como seran os demais lo?. Mira este Madrid leva moitos anos sen xogar ben pero sempre esta ai e acaba gañando algun titulo. Esto e asi, a alguns equipos non lle fai falla xogar ben para gañar. Esto e asi. Eu son merenge a muerte pero teño sentido e ollos e vexo que o Barca e tremendamente superior a todos por meritos propios e xogo(da gusto velos)pero doulle un boto a este Madrid tan malo que ta a seis puntos ante este Barca tan arrollador.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a liga? Empty Re: ¿Quen gañará a liga?

Mensaje  Lucho Dom Abr 05, 2009 12:43 pm

kasillas9 escribió:Mira David estamos ante un Barca que esta arrasando todolos rexistros que hai na liga(goles a favor,xogo desplegado,victorias...) e resulta que miramos detras e vemos a ese equipo tan malo a seis puntos e pendiente de xogar no Bernabeu(que pode perder ali),pois enton a miña pregunta enton e......¿como seran os demais lo?. Mira este Madrid leva moitos anos sen xogar ben pero sempre esta ai e acaba gañando algun titulo. Esto e asi, a alguns equipos non lle fai falla xogar ben para gañar. Esto e asi. Eu son merenge a muerte pero teño sentido e ollos e vexo que o Barca e tremendamente superior a todos por meritos propios e xogo(da gusto velos)pero doulle un boto a este Madrid tan malo que ta a seis puntos ante este Barca tan arrollador.

A clave tela en que o Madrid fai non sei cantos anos que non pasa de octavos ou cuartos da champions.

Vese que a liga española perdeu moita calidade e ten pouco nivel comparado ca inglesa por exemplo.

Xa veremos que pasa no bernabeu, será interesante. Xa que parecía que a liga non ía ter emoción.
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a liga? Empty Re: ¿Quen gañará a liga?

Mensaje  Lucho Dom Mayo 03, 2009 3:25 pm

Bueno, creo que despois do visto no Bernabeu podome anotar outro acerto nestas enquisas.

Gustarame moito ver os periodicos de Madrid hoxe, asi como os deportes de cuatro...jojo

Alegrome polos espectadores do Bernabeu, que despois de un ano pagando por entrar ó campo, por fin puideron ver algo de fútbol.

E agora a polo Chelsea...
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a liga? Empty Re: ¿Quen gañará a liga?

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.