Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09)

3 participantes

Ir abajo

Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09) Empty Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09)

Mensaje  Lucho Mar Dic 01, 2009 1:45 am





Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09) Empty Re: Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09)

Mensaje  Lucho Mar Dic 01, 2009 1:48 am





Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09) Empty Re: Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09)

Mensaje  Lucho Mar Dic 01, 2009 1:49 am



Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09) Empty Re: Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09)

Mensaje  Penka Mar Dic 01, 2009 2:00 pm

Estefoi un partido que comezou moi mal. Saque de falta directa, 0-1 e non ían nin 5 minutos. Cando as cousas parecía que non ían empeorar, un pase erróneo que aproveitan os dianteiros do Aguiño para materializar o 0-2. Con este panorama tocaba intentar remontar.
O Aguiño na primeira parte, os 20 minutos primeiros eu vino superior a nós, procuraban tocar o balón e vinos ben. Durante este tempo, deixamos oco no medio do campo, porque me pareceu que había moita distancia entre liñas, e doume a impresión de que o equipo estaba partido en dous, os 5 de arriba e os 5 datrás. Durante este tempo estuvemos un pouco perdidos. Cambioamos un pouco ó conseguir o gol un moi bo centro dende a banda deretia que Ita materializou en gol. Estariamos 15 minutos nos que tivemos o dominio do xogo e incluso enlazamos boas xogadas. Pero pouco antes do descanso, o partido xa estaba máis igualado. Co resultado de 1-2 chegariamos ó descanso.

Na segunda metade, co resultado a favor o Aguiño xuntouse no seu campo a defender e a ver se podía cazar algunha contra para darlle a puntilla ó resultado, pero non o lograron. Nós intentamos empatar o partido, máis a base de empuxe que de outra cousa, xa que practicamente sempre o intentabamos con balóns longos dende a defensa á punta de ataque, algo que non nos dou resultado. Desta maneira foise consumindo o tempo ata que chegamos ó final do encontro, no que para min o resultado máis xusto sería o empate, pero non o logramos. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Penka


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09) Empty Re: Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09)

Mensaje  kasillas9 Miér Dic 02, 2009 10:01 pm

Na miña opinión a pesar dos mazazos recibidos nos primeiros compases de xogo, cos dous goles encaixados, reacionouse rápido e ben. Pero a falla de puntería unha vez máis nesta primeira metade xogounos en contra, xa que so puidemos meter un gol, das varias ocasións que tivemos. Sen embargo na segunda metade o Aguiño meteuse atrás a esperar unha contra, e os espazos reducironse. E nesta segunda metade non soubemos reaccionar, e buscala forma de entrar por esa defensa que eles plantexaron. Botámos toda a segunda metade mandando balóns longos, pero asta eso na miña opinión fixemos mal, xa que non eran balón longos para prolongar ou buscar segunda xogada, se non que eran balóns para arriba e haber que pasa, na miña opinión. Creo que deveríamos analizae ben este partido xa que se demostrou que con moi pouco se nons pode gañar, e igual e mala sorte, pero mellor pensemos no que fallamos e quue non se repita.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09) Empty Re: Taragoña 1-2 Aguiño (29-11-09)

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.