Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09)

3 participantes

Ir abajo

Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09) Empty Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09)

Mensaje  Lucho Lun Nov 02, 2009 10:15 pm

Aqui vos deixo o once inicial e algúns videos do partido. De momento non teño tempo para facer a crónica e deixovos o quepuxo A Voz de Galicia respecto ó partido.



Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09) Cimg4810

"Lluvia de goles en A Lomba, donde el líder Ribeira remontó a un combativo Taragoña

Porto do Son y Puebla tumbaron a Oleiros y Abanqueiro en los tramos finales


Tuvo el Taragoña contra las cuerdas al Atlético Ribeira. En un partido lleno de emoción y que se saldó con nueve goles (4-5), el líder del grupo barbanzano de Segunda Autonómica remontó dos tantos al combativo cuadro anfitrión, que protestó el penalti que significó el 4-4.

Ofrecieron sobre el embarrado campo de A Lomba, con un centenar de espectadores, un partido aderezado con varios ingredientes. Además de los nueve goles, se registraron tres expulsiones: el meta visitante David (min 60) por mano fuera del área, y los taragoñeses Alberto (min 80) y Emilio (min 85). Y ambos conjuntos se emplearon con una enorme intensidad. Los de Santa Uxía llegaron al intermedio con ventaja de 2-0. Tras regresar del recreo, los de Joaquín Miguéns revolcaron el marcador (4-2) y en el tramo final, ya afectados por el cansancio los anfitriones, remontaron los de Fran Sieira.

Goles: 0-1, min 15: Rey; 0-2, min 45: un remate de David Sampedro lo empujó un defensor al fondo de su portería; 1-2, min 55: Morrillo; 2-2, min 60: Teayo; 3-2, min 63: Morrillo; 4-2, min 70: Teayo; 4-3, min 75: Bruno; 4-4, min 85: Espi, al transformar un penalti que los locales calificaron de inexistente; 4-5, min 92: Rubén Brión."







Última edición por Lucho el Miér Nov 04, 2009 7:18 pm, editado 1 vez
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09) Empty Re: Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09)

Mensaje  Lucho Lun Nov 02, 2009 10:17 pm

Máis videos do partido:



Agora a polémica do partido, o penalti non o vexo ben, pero a expulsión vese claro que quen fai a falta e chopo.



Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09) Empty Re: Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09)

Mensaje  Lucho Lun Nov 02, 2009 10:20 pm

Agora un par de ocasións e o gol da da derrota:





Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09) Empty Re: Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09)

Mensaje  Lucho Lun Nov 02, 2009 10:32 pm

Máis videos do partido, moito material neste gran derbi:




Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09) Empty Re: Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09)

Mensaje  kasillas9 Mar Nov 03, 2009 2:21 am

Decir que esta semana non vou a facela crónica porque non sería obxetivo, xa que facería o máis fácil culpando ó colexiado ( de pena ) e así taparíamos algún fallos graves que tivemos como por exemplo o gol que nos meteron de corner ou o que nun corner a favor acabou en gol en contra.
Primeiro pedir disculpas ao equipo e sobretodo a Milú, por pecar unha vez máis de egoísta e non cederlle un balón claro de gol ( ver video ), non llo digo a cara porque me zoscaría, e a verdade e que si mo fixeran a min eu tamén o faría.
Segundo decir que a primeira tarxeta que me quitaron foi por poñerme diante do balón nunha falta, o xogador visitante sacou contra min e amosoulle a tarxeta amarela por tiralo contra o meu corpo e despois a min por poñerme diante. Cada un que pense a súa opinión, a miña e que ou ma asoma a min ou a el pero os dous...non sei.
E terceiro decir que na segunda tarxeta que me amosaron foi unha "cagada" miña nuha pérdida de balón no centro do campo cando lla intentaba dar de cara a Morrillo. Intentei facerlle unha falta para cortalo contragolpe e non que lla tivesen que facer os centrais na frontal, e verdade que intentaba facerlla pero non chegei a darlle, creo que se pode ver no video que non lle toco, que lle da un compañeiro, pero amosame o segundo cartón, a calle e unha vez máis volvo deixar ó equipo con dez.
So decir, e non é en broma, sonon que o digo porque o penso ( quen me queira creer ben e quen non tamén ) que o equipo viaxa á Oleiros coa miña baixa, e máis ca un problema, creo moi a pesar meu, e en serio o penso que lles vai ir moito mellor. Xa que o meu rendimento nos últimos tres partidos foi moi lamentable, e vez de aportar, restou. Exemplo a ocasión de gol que non lle dei a Milú, cousa como dixo o mister no descanso xa o repetín en Asados. Destacar tamén que Saborido non poderá tampouco ir por estar expulsado tamén. E porque non durou máis o partido que senón expulsa ata a Santiago por poñer os cafés frios.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09) Empty Re: Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09)

Mensaje  Penka Miér Nov 04, 2009 8:06 pm

Non é que vaia facer a crónica, pero como sempre vou poñer uns detalles que vin do partido. Antes de nada, salientar que o terreo de xogo estaba nunhas condicións pésimas, moi lamentables, o que practicamente impedía que se puidese ver algo de futbol vistoso, pero aínda así intentouse.
Na primeira parte do partido, (desde que marcou o Ribeira, antes non o puden ver), parece que tiñan algo máis de posesión do balón e que estaban un pouco máis metidos no partido que nós, eso non significan que foran superiores, pero como se tuveran un punto máis que nós. Por encima, chegaron ó descanso cun marcador de 0-2, que penso que non era xusto, xa que nós tuvemos un par de ocasións claras, sobre todo unha, que Alberto rematou a portería despois dun fallo do defensa deles ó despexar.
Esto facía que a segunda parte fora moi difícil, porque había que saír moi enchufados e marcar rapidamente para meterse outra vez no partido. E así foi, doume a impresión de que o equipo tiña ganas de remontalo partido, e vino máis metido no partido un bo cacho do segundo tempo, máis concentrado e crendo no que estaba facendo, así rápido chegou o 1-2, e dalí a un pouco o 2-2. Depois desto, vin que o equipo quería máis, luchaba, entregábase e moi ben. Fruto desto, chegamos a remontar o partido ata poñernos 4-2. Todo pintaba moi, resultado remontado na casa contra o líder, parecía que iamos no bo camiño, pero fruto do cansancio ou do terreo de xogo ou das dúas cousas, parece que baixamos un pouquiño e perdemos a concetración. Con esto démolles ás ó Ribeira, que nun córner facían p 4-3 e posteriormente de penalti 0 4-4.
Parecía un bo resultado, pero aínda faltaría o pero, xa que nun corner a favor, colleríannos á contra e meterían o 4-5 case na última xogada do partido, o que facía a derrota aínda máis dolorosa.

Con respeto ás xogadas polémicas dende fóra, a expulsión de Alberto a min pareceume que lle fixera falta, e como cortaba o contraataque levaría a segunda tarxeta, repito que foi o que me pareceu dende a grada. Sen embargo no penalti, tuven máis dudas, porque non vin que o derribara claramente.

Un erro considerable foi o gol de corner, porque o tipiño sacou de esquina e chegoulle o balón ó contrario totalmente so na area, este non lle dou e aínda chegou a outro tipiño que tamén estaba completamente so no borde de área grande. Esto é algo que non debería volver pasar.

Dicirlle a Kasillas que baches pásaos todo o mundo, así que continúe entrenando que hai máis partidos, e aínda que agora non estea ben, xa houbo outros partidos nos que si estuvo e nos que marcou. Entrenar para o próximo partido.

Penka


Volver arriba Ir abajo

Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09) Empty Re: Taragoña 4 - 5 Ribeira (1-11-09)

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.