Patapun pa riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

¿Quen gañará a champions 09?

4 participantes

Ir abajo

¿Quen será o campeón da Champions?

¿Quen gañará a champions 09? Vote_lcap40%¿Quen gañará a champions 09? Vote_rcap 40% 
[ 2 ]
¿Quen gañará a champions 09? Vote_lcap60%¿Quen gañará a champions 09? Vote_rcap 60% 
[ 3 ]
 
Votos Totales : 5
 
 

¿Quen gañará a champions 09? Empty ¿Quen gañará a champions 09?

Mensaje  Lucho Vie Mayo 08, 2009 8:20 pm

Pois a pregunta é ben clara, quen credes que vai ser o campeón de Champions esta tempada?


Eu vou votar polo M.United (espero equivocarme) polas baixas en defensa do Barsa, o M.United creo que será o campeón.
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a champions 09? Empty Re: ¿Quen gañará a champions 09?

Mensaje  lepe Dom Mayo 10, 2009 1:12 pm

pois eu votei polo Barca(e tamen espero equivocarme jeje) pero hoxe en dia por moitas baixas que teña en defensa que case pode xogar sen els xa que en todo momento teñen o balon e se no teñen xa o rrouban os darrib apero raro e que chegen as suas inmediacion, ademais o manchester baise abrir que e unha final e ai o barca xogando a dous toques bainos fulminar vamos eu digo que vai ser unha final cun unico color.

lepe


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a champions 09? Empty Re: ¿Quen gañará a champions 09?

Mensaje  kasillas9 Miér Mayo 20, 2009 12:47 am

Pois eu espero non equivocarme "we are the champions" Manchester!!!!! Aupa crak Berbatov (ou como se escriba ) que o Barca gañe claquera titulo fastidiame pero a Champions....nononono Eu tiña claro que fai unhas semanas era o de Chesea pero agora co Manchester,jijiji. Ainda que se somos onestos este Barca e moito equipo e mereceria gañar....pero como non o vou ser.....Aupa Cristiano Ronaldo.
kasillas9
kasillas9


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a champions 09? Empty Re: ¿Quen gañará a champions 09?

Mensaje  Penka Lun Mayo 25, 2009 12:22 pm

Pois eu penso que o Barsa vai gañar este título Rolling Eyes . Depois de ver o do Chelsea, teñen a suerte dos campeóns

Penka


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a champions 09? Empty Re: ¿Quen gañará a champions 09?

Mensaje  lepe Lun Mayo 25, 2009 7:10 pm

bueno penka eu penso que no global foi moi superior o barsa e non so nesta eliminatoria senon en todas.

lepe


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a champions 09? Empty Re: ¿Quen gañará a champions 09?

Mensaje  Lucho Jue Mayo 28, 2009 1:05 am

Non sabedes canto me alegro de haber errado esta enquisa.
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a champions 09? Empty Re: ¿Quen gañará a champions 09?

Mensaje  Penka Jue Mayo 28, 2009 11:52 am

lepe escribió:bueno penka eu penso que no global foi moi superior o barsa e non so nesta eliminatoria senon en todas.
Zepelin, eu non dixen o contrario, pero a forma na que se meteron na final foi ca suerte de campeóns, como se demostrou posteriormente Very Happy

Penka


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a champions 09? Empty Re: ¿Quen gañará a champions 09?

Mensaje  Lucho Jue Mayo 28, 2009 8:01 pm

Eh, eh penka, que eso dixo Lepe non eu...
Lucho
Lucho
Admin


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a champions 09? Empty Re: ¿Quen gañará a champions 09?

Mensaje  lepe Jue Mayo 28, 2009 11:27 pm

Penka penso que te confunfes, a que lle chamas suerte a que no primeiro partido non lle pitararn un penalti claro que cambiaria a volta e o Chelsea teria que ir o ataque e ahi o Barsa faceria un pandeiro deles, sen duda o mellor equipo que vin en moitos anos, tos xogan 1 ou 2 toques encaran cando ai que encarar seguros atras rouban arriba vamos unha maquina perfecta.

lepe


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a champions 09? Empty Re: ¿Quen gañará a champions 09?

Mensaje  Penka Jue Jun 04, 2009 12:35 pm

Oh é certo zepelín foi Lepe, desculpa o meu lapsus. Very Happy

Non Lepe, está claro que no primeiro partido o Barsa foi mellor e o Chelsea parecía ..., non sei moi ben o que parecía, nin tampouco me refiro ó do penalti. Eu digo que o Barsa estaba fóra (recórdoche que o Chelsea tuvo oportunidades na volta e nas meteu), pensanso no viaxe de volta todos fastidiados e no último minuto, enchufala, significa algo (tes que ter suerte tamén). Non digo que o Barsa xogara mal ó fútbol, todo o contrario, eu fai tempo que non vía un equipo tan bo como eles, espectáculo puro

Penka


Volver arriba Ir abajo

¿Quen gañará a champions 09? Empty Re: ¿Quen gañará a champions 09?

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.