Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

Taragoña 0-0 Cidade de Santiago (12-4-2009)

Taragoña 0-0 Cidade de Santiago (12-4-2009)

Envío  lepe el Lun Abr 13, 2009 7:17 pm

Un empate con sabor a vitoria
onte conseguimos ontre empate na casa, e xa van uns poucos, pero esto foi un empate con sabor a vitoria polo partido tan serio que fixemos, contra quen o fixemos e por ultimo polo xogo que fixemos.O equipo saltava o campo con Yuly e catro homes atras que eran Carro e lepe nos laterais con Penka e Manel como centrais por diante del Valentin acompaqñado no medio por ramon e Chakar e Teaio e Joaquin nas bandas e Arriba Ita,tamen xogaron Toño,Canarias,David. Opartido foi moi disputado ena primeira poarte salimos moi metidos nos primeiros 15 minutos e xogamos este tempo no campo do ciudad pero a partir deste momento viñemonos un pouco atras e volvemos a xogar o tipico partido disputado e de balons arriba, e asi chegamos o descando, na segunda parte salimos un pouco durmidos e eles apretaron o comenzo pero so foi eso, porque despois controlamos o partido, con fases de sacar o balon convinado dun lado a outro e pouco inusual en nos e so faltandonos ese ultimo pase pa culminalas xogadas.A nosa porteria en ningun momento correu peligro e nos dispuxemos dunha gran ocasion nas botas de Ramon pa gañalo partido pouco antes de finalizar, asi que nada a seguir que ai que conseguir ese cuarto puesto e quedar invictos na casa(unico equipo que sigue invito nesta temporada)e pas semana a ganar a Belvis.
Tamen salientar a rabitraxe das mellores que vin eswta temporada, deixando xogar en todo momento aplicando leis da ventaxa e sen que se lle escapara o partido en ningun momento.

Re: Taragoña 0-0 Cidade de Santiago (12-4-2009)

Envío  Lucho el Lun Abr 13, 2009 8:37 pm

O salto de calidade sería gañar eses partidos disputados e non empatalos. Esa falta de pegada que lle sobra ó Madrid Laughing

De todas formas, noraboa polo resultado, ainda que non me gusta dar a noraboa por algo que non sexa unha victoria.

Saúdos.
Lucho
Admin

Ver perfil de usuario

Envío  kasillas9 el Lun Abr 13, 2009 10:33 pm

Pois eu non tou de acordo contigo Lucho,esta claro que sen velo partido non podo opinar se o empate sabe a pouco ou non pero a priori vendo o partido da ida e a clasificacion creo que moitos da grada firmaban o empate. Xa che digo que non vin o partido e non podo opinar pero e a miña idea,que todos queremos gañar pero a veces as cousas non saen como deverian. So unha cousa mais, felicidades por este punto e a segir pelexando para acabar ai arriba.
Posdata:
Haber se me poño en forma despois de comer a paella e as naranxas jajaja.....eso despois de descansar das vacacions.

Envío  lepe el Lun Abr 13, 2009 11:34 pm

claro que si Milu que a todos nos gusta gañar, pero as veces tamen ai que ver como son os partidos e como se xogan e despois analizar, eu despois de analizalo quedo contento co punto, pero claro esta que me gustaria mais a vitoria pero vendo a entrega do equipo e si anque sone raro o xogo sobre todo na segunda parte donde houbo 15 minutos que non vian nin a pelota os do ciudad pois penso que e pa estar contento, e mais o acabar o partido cadrei con sente que foi ver o partido e tos concidiron no mismo(e mira que e raro en taragoña)que fixeramos un bo partido e que lle gustaranos e eso sera por algo digo eu.

Envío  Penka el Mar Abr 14, 2009 4:02 pm

O partido na primeira parte non foi un bo partido. Empezamos ben, intentando facer as cousas, pero ó pasar un pouco tempo foi un partido malo. Cada balón que tiñamos, case sempre a xogabamos en largo, era chegar ó pe, e xa golpeabamos para diante, houbo un pouco de partido que o balón taba case sempre por riba. Embarassed
Na segunda parte cambiou un pouco a cousa con respeto ó xogo, xa que intentamos facer as cousas doutra maneira, e ás veces saíronnos moi ben, pero aínda así non creamos ocasións de gol, de feito só tuvemos unha moi clara, que non fomos capaces de atinar.
Por outro lado, eles tampouco tuveron ningunha ocasión tan clara como esa, só recordo unha(dianteiro escorado á banda que botou o balón por encima de Yuli, que tapou ben).
Eu particularmente e visto o partido, penso que o resultado está, non se gañou, pero sumamos un puntiño máis Very Happy

Envío  kasillas9 el Mer Abr 15, 2009 9:13 pm

Buenoo de todas formas pasemos ao seginte encontro,o Belvis,do que quero recalcar unha cousa que me temo,e o mellor e oxala me equivoque..........un equipo de santiago que se ta xogando non baixar e o encontro e no seu campo.......uffff me temo lo peor.
Pero bueno vamos a por outra victoria se se pode e a dar unha boa imaxe. Vai ser outra final mas para acabar ai arriba. E segir pelexando co cordeiro por ese codiciado cuarto posto. Animo chavales que a copa e nosa. Embarassed

Envío  Penka el Xov Abr 16, 2009 12:51 pm

Kasi, se ti o dis... pero bueno, nós temos que deixar ó arbitro e ocuparnos de xogar, que cando nos fijamos nos árbitro mal vamos. A ver se traemos os puntos Laughing, e a xogar e disfrutar

Envío  lepe el Xov Abr 16, 2009 7:59 pm

Vamos a xogar e se se ai que queixar do arbitro que sea o final e non antes e de a copa olvidarse que ainda tamos na liga

Envío  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado