Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

Ribeira 0-0 Taragoña (20-2-10)

Ir abajo

Ribeira 0-0 Taragoña (20-2-10)

Envío  Lucho el Dom Feb 21, 2010 4:23 pm

Pois aqui temos unha extensa crónica da Voz de Galicia:

El Taragoña tuvo contra las cuerdas al Ribeira, que dejó escapar dos puntos

Joaquín Miguéns puso en liza a cuatro juveniles y rozó la sorpresa en el campo de A Fieiteira



El Atlético Ribeira dejó escapar ayer dos puntos que pueden ser decisivos al final de temporada. Y lo hizo frente a un Taragoña que realizó un gran encuentro y que dispuso de las mejores ocasiones para llevarse los tres puntos. Solo la falta de puntería en los metros finales de los visitantes hizo que el marcador finalizase en tablas.

El choque arrancó según lo previsto. Los de Fran Sieira se apoderaron de la posesión del esférico y mandaban en la zona ancha, pero sin inquietar la portería defendida por Iván. Por su parte, Joaquín Miguens, con numerosas ausencias, dibujó una pizarra táctica basada en el orden defensivo para evitar las internadas de los atacantes locales. La jugada le salió redonda, pese a que el técnico taragoñés tuvo que tirar de cuatro juveniles (David, Damián, Álex y Jorge) para completar la lista.

Los minutos iban pasando y la tónica del partido seguía sin cambiar. Pero el primer susto lo dio precisamente el Taragoña. Corría el minuto 27, cuando a la salida de un córner Brión tuvo que despejar en la línea de gol un balón que se introducía en la portería de Juanqui. Ocho minutos más tarde vino la respuesta local. Rey, tras realizar una buena combinación en ataque, se plantó solo delante del cancerbero visitante que, muy acertado, desbarató la ocasión de gol.

El Ribeira continuaba sin carburar y el Taragoña le tenía cogida la medida al partido. En el minuto 40, Milú protagonizó la segunda ocasión clara para el cuadro rianxeiro, pero falló cuando lo tenía todo a favor para llevar el balón al fondo de las mallas.

Mismos derroteros

Tras la reanudación, el choque siguió por los mismos derroteros que en la primera parte. Un Ribeira que dominaba en la zona ancha y un Taragoña que se defendía como gato panza arriba. Los delanteros se veían impotentes para atacar a las defensas rivales. Los locales querían hacerlo todo por la vía rápida, algo que beneficiaba tremendamente al equipo blanquiazul, que apenas sufría ante un equipo que suma una media de tres goles por partido.

A falta de un cuarto de hora para la finalización del encuentro se produjeron las dos últimas ocasiones claras, una por bando. Primero fue el Ribeira, por mediación de Brión, que envió al travesaño una preciosa vaselina. En la jugada siguiente fue el cuadro visitante. Contragolpe perfecto que se inicia en el medio campo, el balón le llega de nuevo a Milú, que solo ante el portero envía el esférico fuera. De aquí a la conclusión del partido, infructuosos intentos por parte de los de Fran Sieira por conseguir el gol de la victoria, que nunca llegó.



PD: ó periodista do carallo gustoulle eso de que o que fallaba era Milú e a tomar por culo.
avatar
Lucho
Admin


Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Ribeira 0-0 Taragoña (20-2-10)

Envío  kasillas9 el Dom Feb 21, 2010 7:51 pm

Haber home, non te poñas así que a min ponmo tódalas semanas e así dame algo confianza.
Con respeto ao partido conseguimos un punto moi traballado ante un rival moi complicado pero que non me deu en ningún momento a impresión de que fora o lider deste grupo. Veuse un Riberia sorprendido por un equipo ben plantado e con saídas rápidas ao contragolpe, algo que o equipo local non soubo en nigún momento contrarestar. Creo que o equipo se gañou ese punto con todo merecemento, e incluso podería osar a decir que se alguén era merecedor da victoria ese era o Taragoña. Veuse no terreo de xogo un equipo moi competitivo o de Taragoña onde os cambios non baixaron o nivel. Esperemos que sigamos con estas gañas e entrega no terreo de xogo esta semana que nos enfrontamos ao Oleiros, outro rival complicado. Felecidades compañeiros!!!!

Volver arriba Ir abajo

Re: Ribeira 0-0 Taragoña (20-2-10)

Envío  Penka el Lun Feb 22, 2010 2:45 pm

A verdade é que fixemos un bo partido na casa do líder, e creo que o o punto é moi merecido, fixemos un gran esforzo para conseguilo.

Volver arriba Ir abajo

Re: Ribeira 0-0 Taragoña (20-2-10)

Envío  deivit el Mar Feb 23, 2010 11:42 pm

Vistedes o programa de Telebarbanza, dixo o tipo q o Ribeira notou a baixa de 2 xogadores o sabado, hai q joderse se teñen q xogar con juveniles nn sei q seria deles.
Hai q salientar outra semana q os resultados estannos favorecendo.
Ahora hai q ir polo Oleiros q tamen son dos q rajaban no periodico q non xogamos un carallo e eles son de toqe.

Volver arriba Ir abajo

Re: Ribeira 0-0 Taragoña (20-2-10)

Envío  kasillas9 el Mer Feb 24, 2010 1:30 am

Non vin o programa pero xa mo imaxinaba, non me colle de sorpresa. A verdade e que eles non facían o que nos, patada do porteiro e a buscar segunda xogada, non, eles pegabana dende o centro do campo, si, porque non lle chegaba dende a frontal que se non...se aquí todos a tocan menos o Taragoña..si,si,si. Uns fenómenos vaia. Ai que sería desta segunda rexional se se pasase por aquí Vilanova a coller informes para Pep...Xa tou vendo a Messi chupando banquillo no campo novo de a Lomba.

Volver arriba Ir abajo

Re: Ribeira 0-0 Taragoña (20-2-10)

Envío  lepe el Mer Feb 24, 2010 11:59 pm

A verdad e que foi un gran partido no que se veu un equipo o Taragoña onde todos traballan e saben estar organizados e por outro lado un Ribeira que podemos decir que ten moi bos xogadores pero non se lle pode chamar equipo xa que de orden pero que ainda asi era o 1º da segunda rexional e a cal o Taragoña lle pasou por encima soupo estar plantado no campo e esperar o seu momento,unha lastima non haber aprobeitado as ocasions.A miña enhoraboa a todos pero especialmente os xuvenis os cales eu coma moita xente supoño que terian a dubida se serian capaces de dar o nivel e creo que o deron e con creces e non so neste partido senon tamen no do Abanqueiro,o que tamen sirve de toque de atencion para a plantilla dos maiores para aquel que estea acomodado para que sepa que neste equipo non hai nadie imprescindible.Por ultimo animar a Saborido que caeu lesionado de gravedad e que se perdera toda a temporada e especulase ca sua retirada definitiva, eu desde qui desesolle unha pronta recuperacion e animo a que unha vez recuperado volva os terreos de xogo que nos fai falta o seu caracter no campo.

Volver arriba Ir abajo

Re: Ribeira 0-0 Taragoña (20-2-10)

Envío  DxAlexanderxR el Ven Feb 26, 2010 4:01 am

Está claro que a este foro faille falta,algun que outro Juvenil a dar o callo nas opinións.
Non discutir mais por esto,esta claro que non ganamos polas ocacións falladas,o próximo temos que saír a gañar e fora.

Volver arriba Ir abajo

Re: Ribeira 0-0 Taragoña (20-2-10)

Envío  lepe el Ven Feb 26, 2010 6:10 pm

si señor lenny benvido o foro,xa che vexo integrado na plantilla,desenvolveste moi ben nas cenas e polo que vexo tamen andas polo foro

Volver arriba Ir abajo

Re: Ribeira 0-0 Taragoña (20-2-10)

Envío  DxAlexanderxR el Ven Feb 26, 2010 6:39 pm

Esta máis que claro que se hai que integrar ben cos futuros compañeiros.
e xa que estas conectado e podesme aforrar gastar cartos,dijoxe xa por aqui.
vas ir a entrenar hoxe?asi xa vou contigo si podes??? What a Face

Volver arriba Ir abajo

Re: Ribeira 0-0 Taragoña (20-2-10)

Envío  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
Non pode responder a temas neste foro