Taragoña Ribeira
Abanqueiro - Taragoña
Taragoña - Lesende

¿Que equipos descenderán a segunda división?

19% 19% 
[ 4 ]
33% 33% 
[ 7 ]
5% 5% 
[ 1 ]
0% 0% 
[ 0 ]
10% 10% 
[ 2 ]
14% 14% 
[ 3 ]
14% 14% 
[ 3 ]
5% 5% 
[ 1 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]

Votos Totais : 21

Envío  Lucho el Sab Mar 14, 2009 3:58 am

Entra a recta final do campeonato e esto comeza a poñerse serio, asi que esta é a pregunta, ¿que equipos creedes que non aguantarán e descenderán a segunda división?

Marcade tres respostas e votade, como sempre comentade o que votastedes e porque.

Eu opto polo Recreativo,Getafe e Numancia. Creo qeu o Español en canto De la peña e tamudo esten un pouco rodados empezarán a sair de ahi, a Osasuna con Camacho vexo ben asi que os máis floxiños parecenme estes tres.

Saúdos.
Lucho
Admin

Ver perfil de usuario

Re: ¿Que equipos descenderán a segunda división?

Envío  Moncho el Mer Mar 25, 2009 5:03 pm

Candidato seguro ó descenso é o Numancia, porque si penso que non ten equipo para esto de primeira.
O sejundo candidato para min é o Español, e que conste que na miña opinión conta con bos xogadores cos que debería optar a uns postos máis nobles na clasificación, pero claro non dan arrancado e xa hai unha distancia en puntos importate, polo que llo vexo un pouco chungo.
no que respeta ó terceiro candidato aquí xa non está claro e os equipos que penso que estaran loitando serán Recreativo, Osasuna e Betis e se por min dependese preferiría que fose este último o que descendese, pero penso que ó final será o Recreativo o que descenda posto que o Osasuna é un equipo de garra máis acostumado a estas situacións e farase forte no seu estadio.

Equipos que descenderán

Envío  Pedro el Xov Mar 26, 2009 4:50 pm

Eu supoño que un dos que baixara será o Numancia porque conta co orzamento máis baixo da categoría, e esta claro que aspectos do xogo, refirome ó gol compre pagalo. Aínda que coa fichaxe de Aranda parece que melloraron algo na faceta goleadora, porque aguanta ben o balón de costas, porque xera segundas xogadas...Considero ó Numancia un candidato, pero eu desexaría que quedara en primeira porque é un equipo que me cae ben.
Logo o Espanyol mereceo porque semella que só xoga ben contra o Barça. No, en serio ten bos xogadores en todalas liñas: Kameni, Jarque (o cal eu ficharía para o Barça no canto de Caceres, que costou 16 millóns e bueno en fin), Román Martinez, Luis García, Tamudo, Nene, Iván Alonso, Torrejón, polo que supoño que habera algo de inestabilidade institucional. Apostaron por un adestrador da casa, e cando a cousa se puxo un pouco de costas retiraronlle a confianza. O outro día saía no Sport que as estatísticas de Pochetino eran peores que as de Márquez, pero xa se sabe que os directivos se poñen nerviosos cando ben o equipo na zona vermella da taboa, e máis grave aínda porque o Espanyol estrea campo para a vindeira tempada. E sen os ingresos televisivos que recaudan en primeira a viabilidade do clube estaría en entedito.
O Osasuna leva toda a tempada coqueteando co descenso, aínda que agora semella que se enganchou un pouco ós darriba, non sei igual neste me equivoco, pero os poucos partidos que lle vin só lle vin pelexa, ainda que o Nekouman este ten boa pinta, e Plasil, pero Ezquerro, Pandiani... eu que sei...aínda restan 10 xornadas e non hai ningún desauciado.

Envío  Lucho el Mer Abr 08, 2009 1:10 am

So queda que o Español empece a gañar da man de De la Peña e Tamudo para que supere os tres que eu vaticinei que ían descender Very Happy
Lucho
Admin

Ver perfil de usuario

Envío  Penka el Mer Abr 08, 2009 11:54 am

Numancia, Betis e Recreativo, esas son as miñas opcións. Vexo que son os que están aí metidos e non dan moitas mostras de facer algo mellor.

Envío  kasillas9 el Mar Abr 14, 2009 5:12 pm

so decir que me sorprendeu e moito o Osasuna,sabia que podia apretar un pouco para sair de ai abaixo pero nunca pensei que seria desa forma tan radical.

Envío  lepe el Mar Abr 14, 2009 8:01 pm

Numancia e Español fixo o numancia porque non ten gol e ahora mismo sen eso e ca diferencia de puntos e insalbable, e o outro o español xa leva moitos anos xogando co descenso e o final terminase pagando, e por ultimo creo que o Recreativo pero ai si que teño dudas xa que o Xetafe ai que con Vitor Muñoz non me inspira moita confianza e por ultimo o sporting que pegou un baixon e taselle facendo moi larga a temporada e vaille tocar sufrir

Envío  kasillas9 el Mer Abr 15, 2009 9:24 pm

Tou de acordo contigo lepe pero mira que o esporting tamen se ta metendo ai.......... eo Betis non da saido tampouco.......esta a cousa mo xunga pero se teño que salvar a algun eu kixera que se salvase tanto o sporting como o bilbao porfavor.........

Envío  Lucho el Ven Mai 01, 2009 10:02 am

Parecia imposible cando fixen a miña aposta, pero os meus candidatos xa están ahí....gran reacción(como esperaba ca recuperación dos cracks) do Español. A ver se o sporting mete ó Getafe en descenso e Casquero tira asi os penaltis en segunda (burro) Very Happy
Lucho
Admin

Ver perfil de usuario

Envío  Lucho el Dom Mai 24, 2009 12:30 pm

Pois xa teño dous acertos de tres. So falta que o Getafe a cague e saia de ahi o Osasuna.
Lucho
Admin

Ver perfil de usuario

Envío  lepe el Dom Mai 24, 2009 5:34 pm

xa tes tantos como min e penso que coma case todos jajaja a verdad e que o do recreativo e numancia viase vir, e ahora quedando unha xornada eu penso que van ganr todos e que vai descender un dos que xogan entre eles betis ou Valladolid e penso que vai dar a sorpresa o Valladolid e o Betis pa segunda jijiji

Envío  Penka el Lun Mai 25, 2009 12:25 pm

Pois se baixa o betis, acertaría desta vez. A verdade é que ten un partido de moita tensión porque o que perda pode ter moitas papeletas para ir a segunda

Envío  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado